donderdag 11 december 2014

Shit, een bon

Twee weken geleden. Mijn vriend en ik lopen naar zijn auto. Shit, een bon.
Als we dichterbij komen zien we (godzijdank!) dat het een kaartje is. Een kaartje van Autohandel Karim.


Wat zal Karim gedacht hebben? Dat hij met zoveel mogelijk logo's iedereen aanspreekt? Vreemd, de Volkswagen Golf van m'n vriend staat niet op de kaart. Voor Karim bleek ook de letter w overbodig. U auto is toch veel makkelijker dan uw auto? En van contact opnemen met nemmers heb ik nog nooit gehoord. Kun je überhaupt contact opnemen met iets anders dan een persoon? 

Gelukkig houdt Karim rekening met de toekomst. Je kunt het kaartje bewaren. En dat is wat ik heb gedaan. Niet omdat ik een auto wil verkopen, maar omdat ik hem graag een paar tips wil geven. 

Lieve Karim,

Wil je in de toekomst serieus genomen worden, laat iemand je kaartje dan nakijken voordat je het onder een willekeurige ruitenwisser plaatst. En als je van plan bent de logo's te gebruiken, zorg er dan op z'n minst voor dat het logo van die willekeurige auto aanwezig is. Check dan ook meteen of je de meest recente logo's te pakken hebt. Zeker weten dat je met je nieuwe kaartje heel wat 'vrijblijvende' telefoontjes extra krijgt ;-) 

Succes! 

Groet,
Marleen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten